Спілкуємося про СП: поради, думки і т.д.

Спілкування про СП, ідеї для СП, пошук товарів. Як робити замовлення із закордонних сайтів, допомога у виборі товару, оплата, спірні ситуації, доставка.

Re:

Повідомлення Lamana » 24 квітня 2018, 14:29

ЛЕНТОЧКА777 написав:erenim, 5грн це не комісія її картки, це приват бере за послугу перерахунку коштів в інший банк, вона так само сплатила 5грн не тому що це комісія вашої картки, а за певну послугу привату, це трохи різні речі як на мене

я щось теж не зрозуміла при чому тут ощадбанк, якщо платили по терміналу :?
Аватар користувача
Lamana
 
Повідомлень: 51463
З нами з: 13 січня 2009, 13:26
Репутация: 2329

Re: Re:

Повідомлення ЛЕНТОЧКА777 » 24 квітня 2018, 14:30

erenim написав:
ЛЕНТОЧКА777 написав:erenim, 5грн це не комісія її картки, це приват бере за послугу перерахунку коштів в інший банк, вона так само сплатила 5грн не тому що це комісія вашої картки, а за певну послугу привату, це трохи різні речі як на мене

але ж виходить що ми з нею платимо лишні гроші, через те що вона немає картки приват.

дивлячись як на це подивитись, вона може сказати , що це тому що ви не маєте картки ощад 8-)
Аватар користувача
ЛЕНТОЧКА777
 
Повідомлень: 7717
З нами з: 11 квітня 2014, 03:13
Репутация: 584

Re: Re:

Повідомлення erenim » 24 квітня 2018, 14:30

Lamana написав:
ЛЕНТОЧКА777 написав:erenim, 5грн це не комісія її картки, це приват бере за послугу перерахунку коштів в інший банк, вона так само сплатила 5грн не тому що це комісія вашої картки, а за певну послугу привату, це трохи різні речі як на мене

я щось теж не зрозуміла при чому тут ощадбанк, якщо платили по терміналу :?

вона платила мені через термінал, а я їй повертала через приват 24
Аватар користувача
erenim
Комодератор
 
Повідомлень: 9232
З нами з: 09 червня 2012, 15:01
Звідки: Ювілейний (Вербова) Таня - о96628о477 , телефонувати з 11 до 19 год!
Репутация: 785

Re: Re:

Повідомлення erenim » 24 квітня 2018, 14:32

ЛЕНТОЧКА777 написав:
erenim написав:
ЛЕНТОЧКА777 написав:erenim, 5грн це не комісія її картки, це приват бере за послугу перерахунку коштів в інший банк, вона так само сплатила 5грн не тому що це комісія вашої картки, а за певну послугу привату, це трохи різні речі як на мене

але ж виходить що ми з нею платимо лишні гроші, через те що вона немає картки приват.

дивлячись як на це подивитись, вона може сказати , що це тому що ви не маєте картки ощад 8-)

але ж у мене в умовах відразу пише що оплата на картку приват. тобто вона відразу розуміє яка комісія її чекає. А для мене сюрприз її картка
Аватар користувача
erenim
Комодератор
 
Повідомлень: 9232
З нами з: 09 червня 2012, 15:01
Звідки: Ювілейний (Вербова) Таня - о96628о477 , телефонувати з 11 до 19 год!
Репутация: 785

Повідомлення dom135 » 24 квітня 2018, 14:34

В мене теж була така ситуація, скинули мені номер картки Ощадбанку, то щоб не платити велику комісію - бігла до терміну :)
dom135
 
Повідомлень: 2854
З нами з: 11 жовтня 2010, 17:37
Звідки: Ювілейний, Леся 0976993210 ставлю "+" після Вас))
Репутация: 129

Re:

Повідомлення blackker » 24 квітня 2018, 14:35

dom135 написав:В мене теж була така ситуація, скинули мені номер картки Ощадбанку, то щоб не платити велику комісію - бігла до терміну :)

І що-термінал теж бере 5 грн,перевірено на собі.... Ви заплатили менше?
Аватар користувача
blackker
 
Повідомлень: 5879
З нами з: 31 жовтня 2016, 17:31
Звідки: Рівне.Рідко заходжу в сп,телефонуйте- 0986031114
Репутация: 691

Re: Re:

Повідомлення ЛЕНТОЧКА777 » 24 квітня 2018, 14:38

erenim написав:але ж у мене в умовах відразу пише що оплата на картку приват. тобто вона відразу розуміє яка комісія її чекає. А для мене сюрприз її картка

все життя сповнене сюрпризів :) , інколи не дуже приємних :roll:
якщо по темі, то напевно потрібно прописати в умовах, що у випадку повернення коштів надавати тільки карту приват, або ж всі витрати несе отримувач карти іншого банку 8-)
Востаннє редагувалось ЛЕНТОЧКА777 в 24 квітня 2018, 14:38, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
ЛЕНТОЧКА777
 
Повідомлень: 7717
З нами з: 11 квітня 2014, 03:13
Репутация: 584

Re: Re:

Повідомлення Lamana » 24 квітня 2018, 14:38

blackker написав:
dom135 написав:В мене теж була така ситуація, скинули мені номер картки Ощадбанку, то щоб не платити велику комісію - бігла до терміну :)

І що-термінал теж бере 5 грн,перевірено на собі.... Ви заплатили менше?

напевно, до терміналу ощадбанку ;)
Аватар користувача
Lamana
 
Повідомлень: 51463
З нами з: 13 січня 2009, 13:26
Репутация: 2329

Повідомлення АннаП » 24 квітня 2018, 14:39

Я колись перераховувала гроші в п24 на карту ощадбанку, то да там комісія за перерахунок 5 грн.
Замовниця, не маючи карти пб та оплачуючи через термінал, сплатила 5 грн. за поповнення.
Оці всі витрати несе замовник. Якщо немає карти пб, то чого за це має платити орг?

Чомусь здається, що замовниця не в тємє сп)
Аватар користувача
АннаП
 
Повідомлень: 5929
З нами з: 20 січня 2013, 21:03
Звідки: Проспект Миру
Репутация: 593

Re: Re:

Повідомлення dom135 » 24 квітня 2018, 14:40

blackker написав:
dom135 написав:В мене теж була така ситуація, скинули мені номер картки Ощадбанку, то щоб не платити велику комісію - бігла до терміну :)

І що-термінал теж бере 5 грн,перевірено на собі.... Ви заплатили менше?

Чесно, вже і не пам'ятаю скільки, але однозначно менше чим комісія при переводі з Приват24, бо повернулася б додому і перекинула :roll:
dom135
 
Повідомлень: 2854
З нами з: 11 жовтня 2010, 17:37
Звідки: Ювілейний, Леся 0976993210 ставлю "+" після Вас))
Репутация: 129

Повідомлення blackker » 24 квітня 2018, 14:43

Зрозуміла тепер- щось не подумала про термінал Ощаду :) :oops:
Аватар користувача
blackker
 
Повідомлень: 5879
З нами з: 31 жовтня 2016, 17:31
Звідки: Рівне.Рідко заходжу в сп,телефонуйте- 0986031114
Репутация: 691

Повідомлення Vitaminka111 » 24 квітня 2018, 14:44

в мене віртуальний рах, який не бере додат.комісії як мені оплачують. Наприклад, тюль 1000грн.
мені закидають 1000грн., я отримую 1000грн.
вдруг ця тюль не приходить... не по моїй вині, мені 2 дні тому сказали що вона є, а в посилці - не має, бо при порізці в рулоні було 5м. (рулони ніхто наперед не розмотує не переміряє і назад не змотує) а треба 10м., тому і не положили.
Як повертати гроші замовнику назад на картку - виходить що заходить на її картку або менше 1000грн., або я маю оплатити 1000грн.+%
повертати без додат.%????
і мене не будуть гризти докори і сумніви?
Аватар користувача
Vitaminka111
 
Повідомлень: 22688
З нами з: 15 березня 2011, 12:47
Звідки: **********
Репутация: 2785

Повідомлення dom135 » 24 квітня 2018, 14:47

О, то тепер і такі нюанси потрібно в умовах описувати:
Співпрацюю тільки картками Приват;
При форс мажорах повертаю суму без комісії
:)....
dom135
 
Повідомлень: 2854
З нами з: 11 жовтня 2010, 17:37
Звідки: Ювілейний, Леся 0976993210 ставлю "+" після Вас))
Репутация: 129

Повідомлення blackker » 24 квітня 2018, 14:47

В принципі дівчата в кого віртуалка-повертають ту суму,яку отримали, але ж чітких правил не існує-це вже Вам вирішувати -з комісією чи без....Коли мова йде про 1000 грн-то звичайно,що комісія не 0.50 коп....Як завжди-дві сторони медалі :roll:
Аватар користувача
blackker
 
Повідомлень: 5879
З нами з: 31 жовтня 2016, 17:31
Звідки: Рівне.Рідко заходжу в сп,телефонуйте- 0986031114
Репутация: 691

Re: Re:

Повідомлення tanuna » 24 квітня 2018, 14:51

erenim написав:я вже якось писала здається. Є у мене картка віртуальна але вона не активна, я і на гарячу лінію телефонувала , і в відділення ходила не раз, щось у них пішло не так і не вдається мені її активувати або ще раз створити. Врешті мені набридло і користуюсь соціальною. Тому тут справа не в хочу або не хочу.

віртуалка відкривається без проблем нова, в П24, не треба у відділення ніяке ходити
Аватар користувача
tanuna
 
Повідомлень: 41442
З нами з: 19 липня 2011, 08:42
Звідки: автовокзал
Репутация: 3692

Re: Re:

Повідомлення tanuna » 24 квітня 2018, 14:54

ЛЕНТОЧКА777 написав:
erenim написав:але ж у мене в умовах відразу пише що оплата на картку приват. тобто вона відразу розуміє яка комісія її чекає. А для мене сюрприз її картка

все життя сповнене сюрпризів :) , інколи не дуже приємних :roll:
якщо по темі, то напевно потрібно прописати в умовах, що у випадку повернення коштів надавати тільки карту приват, або ж всі витрати несе отримувач карти іншого банку 8-)

знаєш, Лен, я в таких випадках пишу - я вам давала картку дл оплати без %, тому або , б-ласка, і ви мені таку ж давайте для повернення, або приходьте особисто на роздачу заберіть, або всі % будуть на вас.
Аватар користувача
tanuna
 
Повідомлень: 41442
З нами з: 19 липня 2011, 08:42
Звідки: автовокзал
Репутация: 3692

Повідомлення Vitaminka111 » 24 квітня 2018, 14:57

тепер і я так буду писати.
зрозуміло що такі випадки трапляються не часто, і в основному у Сп-шниць зі стажем в більшості є вірт.рах.
Аватар користувача
Vitaminka111
 
Повідомлень: 22688
З нами з: 15 березня 2011, 12:47
Звідки: **********
Репутация: 2785

Повідомлення erenim » 24 квітня 2018, 15:00

всім дякую за думки, все зрозуміла
Аватар користувача
erenim
Комодератор
 
Повідомлень: 9232
З нами з: 09 червня 2012, 15:01
Звідки: Ювілейний (Вербова) Таня - о96628о477 , телефонувати з 11 до 19 год!
Репутация: 785

Повідомлення MisDior » 07 травня 2018, 20:43

порадьте, от як вчинити? маю одну замовницю, з якою склалась наступна ситуація:
Замовила вона дитячий костюм в мене (сп зі ставкою 20грн), оплатила і пише коли забрати, пояснюю в пп що ще маю зібрати 4 оплати, тоді лиш відправлять. Її це не хвилювало, на наступний день проплатила я те замовлення своїми коштими, віддала їй той костюм - ввечері пише на вайбер, що я така сяка продаю такі непотрібні речі. Що в тому костюмі нитки повилазили, нитки всюди шви не рівні... кароч, дістаю інший костюм передивилась все норм, кажу давайте поміняю. Вона відмовилась. Я повернула їй ставку сп. За кілька днів вона мені нерви потріпала добряче.
І тут замовила вішаки, 5шт дешевших і 5дорожчих. Пише коли забрати можна я відповіла що поки не в місті, по можливості повідомлю про роздачу. І тут пишу їй, що дорожчих немає, запропонувала заміну, то вона мол, з таким відношенням нічого не треба... я в шоці... щоб ви розуміли вішаки по 3,6 чорного кольору (їх немає) і такі ж кольорові по 4,00 (є в наявності)... це мені що треба було замовить в залишок 95шт що одна пані була задоволена???
Таке враження що люди не розуміють куди потрапили...
Аватар користувача
MisDior
 
Повідомлень: 10228
З нами з: 31 жовтня 2012, 23:21
Звідки: м.Рівне Північний.Вайбер 068зз14о17Оля.
Репутация: 937

Re:

Повідомлення OlyaKotyk9 » 07 травня 2018, 20:58

MisDior написав:порадьте, от як вчинити? маю одну замовницю, з якою склалась наступна ситуація:
Замовила вона дитячий костюм в мене (сп зі ставкою 20грн), оплатила і пише коли забрати, пояснюю в пп що ще маю зібрати 4 оплати, тоді лиш відправлять. Її це не хвилювало, на наступний день проплатила я те замовлення своїми коштими, віддала їй той костюм - ввечері пише на вайбер, що я така сяка продаю такі непотрібні речі. Що в тому костюмі нитки повилазили, нитки всюди шви не рівні... кароч, дістаю інший костюм передивилась все норм, кажу давайте поміняю. Вона відмовилась. Я повернула їй ставку сп. За кілька днів вона мені нерви потріпала добряче.
І тут замовила вішаки, 5шт дешевших і 5дорожчих. Пише коли забрати можна я відповіла що поки не в місті, по можливості повідомлю про роздачу. І тут пишу їй, що дорожчих немає, запропонувала заміну, то вона мол, з таким відношенням нічого не треба... я в шоці... щоб ви розуміли вішаки по 3,6 чорного кольору (їх немає) і такі ж кольорові по 4,00 (є в наявності)... це мені що треба було замовить в залишок 95шт що одна пані була задоволена???
Таке враження що люди не розуміють куди потрапили...

саме так- ця пані думає, що вона на олх -де все одразу в наявності ( от тільки ціни у нас ШАРА) і не розуміє сенсу та правил спільної покупки . Дайте їй ссилочку на правила СП і порекомендуйте уважно почитати, побажайте гарного перебування на форумі і занесіть її собі у чорний список( замовлень більше у неї не приймайте , бо за 4 грн тріпати нерви, тим паче вже невперше-то вже якось не фонтан)- нехай сама собі організовує збір
Аватар користувача
OlyaKotyk9
Комодератор
 
Повідомлень: 14369
З нами з: 29 квітня 2011, 14:33
Звідки: вул. Квашенка 2 (біля Торби на Вербовій) , т.0975129395 (viber)
Репутация: 3796

Повідомлення марія88 » 07 травня 2018, 21:04

Я б на вашому місці занесла її в чорний список.
Аватар користувача
марія88
 
Повідомлень: 1923
З нами з: 09 травня 2014, 08:20
Звідки: Ювілейний 0985152049
Репутация: 189

Re: Re:

Повідомлення UkraineGo » 07 травня 2018, 21:07

OlyaKotuk9 написав:
MisDior написав:порадьте, от як вчинити? маю одну замовницю, з якою склалась наступна ситуація:
Замовила вона дитячий костюм в мене (сп зі ставкою 20грн), оплатила і пише коли забрати, пояснюю в пп що ще маю зібрати 4 оплати, тоді лиш відправлять. Її це не хвилювало, на наступний день проплатила я те замовлення своїми коштими, віддала їй той костюм - ввечері пише на вайбер, що я така сяка продаю такі непотрібні речі. Що в тому костюмі нитки повилазили, нитки всюди шви не рівні... кароч, дістаю інший костюм передивилась все норм, кажу давайте поміняю. Вона відмовилась. Я повернула їй ставку сп. За кілька днів вона мені нерви потріпала добряче.
І тут замовила вішаки, 5шт дешевших і 5дорожчих. Пише коли забрати можна я відповіла що поки не в місті, по можливості повідомлю про роздачу. І тут пишу їй, що дорожчих немає, запропонувала заміну, то вона мол, з таким відношенням нічого не треба... я в шоці... щоб ви розуміли вішаки по 3,6 чорного кольору (їх немає) і такі ж кольорові по 4,00 (є в наявності)... це мені що треба було замовить в залишок 95шт що одна пані була задоволена???
Таке враження що люди не розуміють куди потрапили...

саме так- ця пані думає, що вона на олх -де все одразу в наявності ( от тільки ціни у нас ШАРА) і не розуміє сенсу та правил спільної покупки . Дайте їй ссилочку на правила СП і порекомендуйте уважно почитати, побажайте гарного перебування на форумі і занесіть її собі у чорний список( замовлень більше у неї не приймайте , бо за 4 грн тріпати нерви, тим паче вже невперше-то вже якось не фонтан)- нехай сама собі організовує збір

І напишіть нам, будь ласка, що це за пані, аби обходити її десятою дорогою...
Аватар користувача
UkraineGo
 
Повідомлень: 3012
З нами з: 26 січня 2012, 20:40
Звідки: Рівне 0969104928, Північний
Репутация: 413

Re:

Повідомлення nastjushka » 07 травня 2018, 23:01

MisDior написав:порадьте, от як вчинити? маю одну замовницю, з якою склалась наступна ситуація:
Замовила вона дитячий костюм в мене (сп зі ставкою 20грн), оплатила і пише коли забрати, пояснюю в пп що ще маю зібрати 4 оплати, тоді лиш відправлять. Її це не хвилювало, на наступний день проплатила я те замовлення своїми коштими, віддала їй той костюм - ввечері пише на вайбер, що я така сяка продаю такі непотрібні речі. Що в тому костюмі нитки повилазили, нитки всюди шви не рівні... кароч, дістаю інший костюм передивилась все норм, кажу давайте поміняю. Вона відмовилась. Я повернула їй ставку сп. За кілька днів вона мені нерви потріпала добряче.
І тут замовила вішаки, 5шт дешевших і 5дорожчих. Пише коли забрати можна я відповіла що поки не в місті, по можливості повідомлю про роздачу. І тут пишу їй, що дорожчих немає, запропонувала заміну, то вона мол, з таким відношенням нічого не треба... я в шоці... щоб ви розуміли вішаки по 3,6 чорного кольору (їх немає) і такі ж кольорові по 4,00 (є в наявності)... це мені що треба було замовить в залишок 95шт що одна пані була задоволена???
Таке враження що люди не розуміють куди потрапили...

А за що ви їй ставку сп вернули? За те, що нитки в костюмчику "повилазили", а на той, в якому "не повиилазили", вона мінятись не захотіла? Ви дуже добрий орг, не знаю скільки нервів Вам потріпали, але цінуйте свою працю і час! Є ситуації, коли орг може і має повернути хрча б ставку сп, але я вважаю, що не в цьому випадку.
Скиньте посилання на замовницю, щоб всі мали на увазі
Аватар користувача
nastjushka
 
Повідомлень: 2451
З нами з: 27 вересня 2015, 16:35
Звідки: Автовокзал, 12 школа, 0967238073
Репутация: 191

Повідомлення Aliska » 07 травня 2018, 23:30

MisDior написав:порадьте, от як вчинити? маю одну замовницю, з якою склалась наступна ситуація:
Замовила вона дитячий костюм в мене (сп зі ставкою 20грн), оплатила і пише коли забрати, пояснюю в пп що ще маю зібрати 4 оплати, тоді лиш відправлять. Її це не хвилювало, на наступний день проплатила я те замовлення своїми коштими, віддала їй той костюм - ввечері пише на вайбер, що я така сяка продаю такі непотрібні речі. Що в тому костюмі нитки повилазили, нитки всюди шви не рівні... кароч, дістаю інший костюм передивилась все норм, кажу давайте поміняю. Вона відмовилась. Я повернула їй ставку сп. За кілька днів вона мені нерви потріпала добряче.
І тут замовила вішаки, 5шт дешевших і 5дорожчих. Пише коли забрати можна я відповіла що поки не в місті, по можливості повідомлю про роздачу. І тут пишу їй, що дорожчих немає, запропонувала заміну, то вона мол, з таким відношенням нічого не треба... я в шоці... щоб ви розуміли вішаки по 3,6 чорного кольору (їх немає) і такі ж кольорові по 4,00 (є в наявності)... це мені що треба було замовить в залишок 95шт що одна пані була задоволена???
Таке враження що люди не розуміють куди потрапили...

у вас в профілі є опція - додати у друзі або недруги. додаєте у НЕДРУГИ. таким чином заносите у свій особистий ЧОРНИЙ СПИСОк. БІЛЬШЕ вам повідомлення від недругів не видно, вони не читаються, і замовлення не приймаєте.
Аватар користувача
Aliska
 
Повідомлень: 10997
З нами з: 26 лютого 2011, 12:47
Звідки: 0980351158 вайбер,
Репутация: 3063

Повідомлення MiraKatya » 07 травня 2018, 23:47

Послуги іншого банку завжди будуть великі. Але чому я маю повертати комусь кошти лишні (якщо він навіть платив через термінал, при цьому не маючи карти Привату). І про комісію скільки її можна оплачувати за когось чи покривати чиїсь % на картці. Я перестала платити ті відсотки бо так дуже козирно виходить. У виписці Вашій буде писати що Ви перерахували грубо 300 грн ( а комісія чиєїсь карти то проблеми іншої людини). А через те що соціалки використовуються не за призначенням тому і береться комісія ( бо це не зп, стипендія, пенсія, чи допомога).
Аватар користувача
MiraKatya
 
Повідомлень: 26521
З нами з: 14 жовтня 2011, 22:25
Репутация: 776

Повідомлення Nelli88 » 09 травня 2018, 01:09

В чорний список не заношу бо немає чого і репутація в неї хороша але раджу з обережністю приймати замовлення в даної людини galjuna memberlist.php?mode=viewprofile&u=64601
Відмовилась від замовлення після того як я відправила замовлення постачальнику. Все ніби вияснили, сказала що знімає бо немає грошей зараз щоб оплатити. Да, не приємно , бо й перший раз в нового постачальника замовила (не так хотілося б почати співпрацю) і дівчат підводиш бо вже не получається мінімалка але все ж скасувати прийшлось те замовлення бо на залишок теж не могла взяти. Пояснила дівчатам в темі в чому затримка, то ця пані налетіла на мене як будто я її самими паршивими словами обізвала :roll: та ще й в темі моїй назвала мене не адекватною :?
незнаю, може й спавді це я вже з прибабахом :D
Аватар користувача
Nelli88
 
Повідомлень: 13957
З нами з: 18 листопада 2012, 21:19
Звідки: Радіозавод о966977о53-Неля Роздач на вихідних немає
Репутация: 933

Re:

Повідомлення АннаП » 09 травня 2018, 02:19

Nelli88 написав:В чорний список не заношу бо немає чого і репутація в неї хороша але раджу з обережністю приймати замовлення в даної людини galjuna memberlist.php?mode=viewprofile&u=64601
Відмовилась від замовлення після того як я відправила замовлення постачальнику. Все ніби вияснили, сказала що знімає бо немає грошей зараз щоб оплатити. Да, не приємно , бо й перший раз в нового постачальника замовила (не так хотілося б почати співпрацю) і дівчат підводиш бо вже не получається мінімалка але все ж скасувати прийшлось те замовлення бо на залишок теж не могла взяти. Пояснила дівчатам в темі в чому затримка, то ця пані налетіла на мене як будто я її самими паршивими словами обізвала :roll: та ще й в темі моїй назвала мене не адекватною :?
незнаю, може й спавді це я вже з прибабахом :D

Ну дивіться: в темі ні слова немає, що замовлення відправлено постачальнику. Відповідь Ви даєте через три дні після відмови. Ще через два описуєте всі перипетії в темі. Може, була якась переписка в пп. Але з того, що можна побачити, то ситуація неоднозначна.
Я теж була в такій ситуації, коли хотіла зняти замовлення, а виявляється, воно вже благополучно їде в Рівне( чесно, було неприємно, але якось замялося.
Тому можу зрозуміти замовницю. Якщо що, нікого не знаю і нікого не захищаю)
Аватар користувача
АннаП
 
Повідомлень: 5929
З нами з: 20 січня 2013, 21:03
Звідки: Проспект Миру
Репутация: 593

Re:

Повідомлення petrywka » 09 травня 2018, 07:22

Nelli88 написав:В чорний список не заношу бо немає чого і репутація в неї хороша але раджу з обережністю приймати замовлення в даної людини galjuna memberlist.php?mode=viewprofile&u=64601
Відмовилась від замовлення після того як я відправила замовлення постачальнику. Все ніби вияснили, сказала що знімає бо немає грошей зараз щоб оплатити. Да, не приємно , бо й перший раз в нового постачальника замовила (не так хотілося б почати співпрацю) і дівчат підводиш бо вже не получається мінімалка але все ж скасувати прийшлось те замовлення бо на залишок теж не могла взяти. Пояснила дівчатам в темі в чому затримка, то ця пані налетіла на мене як будто я її самими паршивими словами обізвала :roll: та ще й в темі моїй назвала мене не адекватною :?
незнаю, може й спавді це я вже з прибабахом :D

Ви не праві, де в темі написано, що замовлення відправлено постачальнику, щоб замовники розуміли, що.
відмова від броні після збору мінімалки та відправки замовлення постачальнику не приймається

Вам після збору мінімалки треба було просто написати "замовлено", щоб не виписувати кілометррві пости тут, в темі і, мабуть, в приват замовниці. Адже від завершення збору мінімалки минуло лиш 30 хв і замовники не ведуть собі облік збору і не можуть знати ніяк, що в ту ж секунду замовлення скидається постачальнику.
Ви вчинили неправильно і негарно. Складається враження, що ви хотіли собі щось терміново замовити, а через відсутність мінімалки не змогли і це вас взірвало.
Аватар користувача
petrywka
 
Повідомлень: 1937
З нами з: 24 лютого 2013, 21:19
Звідки: вайбер 0937795016
Репутация: 78

Повідомлення Nelli88 » 09 травня 2018, 08:42

Дівчата в чому я не права? Я написала як є, та й причину очікування в темі вказали мимохідь. в тому повідомленні взагалі суть повідомлення була не в тому що хтось не оплатив а в тому що замовлення я перезамовила вже . В мене до неї немає ніяких претензій взагалі, в пп я їй написала лише раз чи два пояснивши що вже замовила. Вона мені написала що раз оплати не отримала то знімає замовлення. В темі я навіть не встигла написати що замовлено та й взагалі не планувала писати про це того дня, хотіла вже наступного дня написати що замовила і щоб чекали повідомлення про оплату. Собі нічого не замовляла бо якби замовляла то там получалася б мінімалка. Замовила зразу бо наступний день був пятниця то хотіла щоб швидше все було щоб не розтягувати на два тижні.
Саме через те що я не написала в темі що замовлено я й не стала з нею сперечатись, просто зняла повідомлення.
Дівчата ви серйозно? З якої сторони я вчинила не гарно? Що пішла їй на зустріч і зняла те замовлення хоч мені і перед постачальником і перед замовницями було не зручно , бо замовлення вже було зроблено. Серйозно, це може прикол якийсь? Блін , поясніть в чому я не права бо я взагалі шось в ступорі :shock:
Востаннє редагувалось Nelli88 в 09 травня 2018, 08:49, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Nelli88
 
Повідомлень: 13957
З нами з: 18 листопада 2012, 21:19
Звідки: Радіозавод о966977о53-Неля Роздач на вихідних немає
Репутация: 933

Повідомлення erenim » 09 травня 2018, 08:46

напевно в тому , що якби ви написали "мінімалка зібрана - замовляю через 2 год" , то вона б відмінила. А якби не відмінила , то ви б через 2 год написали б " замовила" і все. Тоді вже ніяких притензій. Це велика проблема що в темах орги не пишуть ніякої інформації, називається - здогадуйся. Я теж довго так робила , але потім зрозуміла , що так краще для всіх, коли писати кожен крок.
Аватар користувача
erenim
Комодератор
 
Повідомлень: 9232
З нами з: 09 червня 2012, 15:01
Звідки: Ювілейний (Вербова) Таня - о96628о477 , телефонувати з 11 до 19 год!
Репутация: 785

Поперед.Далі

Повернутись до Шопінг (колишній Навколо СП)