Комуналка: газ, вода, електроенергія, квартплата тощо

Новини у світі, суспільство, політика, культура, література, музика, кіно, юмор, відпочинок. СП-шні Посиденьки »

Повідомлення МурОлька » 24 лютого 2018, 18:00

Можливо втрата газу йде через шланг до плити або на стиках з ним. Замінити шланг або весь час перекривати газ. Займається Рівнегаз.
МурОлька
 
Повідомлень: 307
З нами з: 15 квітня 2014, 16:39
Звідки: Рівне 0661985296 вайбер, 0681082045
Репутация: 47

Загрузка...

Повідомлення танік » 24 лютого 2018, 22:43

дякую вже перекриваю він шланг теж перевіряв. Побачу мож ще раз визву може хто інший приїде мудріший
танік
 
Повідомлень: 332
З нами з: 17 липня 2013, 16:16
Репутация: 25

Повідомлення Перлін » 25 лютого 2018, 16:50

Підкажіть будь ласка ск зараз платять за опалення 1на кімнатна квартира з лічильником і без?
Дякую
Аватар користувача
Перлін
 
Повідомлень: 3092
З нами з: 19 вересня 2014, 10:09
Репутация: 328

Повідомлення танік » 26 лютого 2018, 22:00

підскажіть ще будь-ласка скільки приблизно йде газу з лічильником якщо проживає 3 члени сімї бо я щось остаточно запуталась .Знаомі кажуть що в мене багато дуже за місяць 12-13 кубів.Духовкою часто не користуюсь.
танік
 
Повідомлень: 332
З нами з: 17 липня 2013, 16:16
Репутация: 25

Повідомлення ярчик15 » 26 лютого 2018, 22:10

12 це небагато ,я замінила що ці роки стало більше мотати газу напевно бадяжать з повітрям і автономне кажуть дешевше , в мене наприклад на старій без автономки менше виходить ніж з котлом ,економія напевно тільки,коли субсидія є.
ярчик15
 
Повідомлень: 2253
З нами з: 26 березня 2014, 14:47
Звідки: Автотранспортний технікум
Репутация: 202

Повідомлення танік » 26 лютого 2018, 22:25

дякую а то теж дивлюся минулі роки було 9 рідко коли 10 а це менше 12 не буває
танік
 
Повідомлень: 332
З нами з: 17 липня 2013, 16:16
Репутация: 25

Re:

Повідомлення leesyy » 27 лютого 2018, 10:26

танік написав:підскажіть ще будь-ласка скільки приблизно йде газу з лічильником якщо проживає 3 члени сімї бо я щось остаточно запуталась .Знаомі кажуть що в мене багато дуже за місяць 12-13 кубів.Духовкою часто не користуюсь.

У нас на 3 теж 12-13 останнім часом, а коли тільки встановили, то 7-9 розхід був
leesyy
 
Повідомлень: 1037
З нами з: 14 лютого 2015, 12:30
Звідки: Північний, 067-73-76-008
Репутация: 87

Повідомлення Блакитноока » 28 лютого 2018, 18:39

Привіт, підкажіть, будь ласка, хто проживає у власному будинку і має електроопалення та двозонний лічильник, скільки напалюєте за місяць кВт (і в грн.) і чи виходить субсидія? Бо газ підвести виявилося проблематично, то думаємо - твердопаливний чи електрокотел. Буду дуже вдячна за відгуки, можна в ПП.
Блакитноока
 
Повідомлень: 659
З нами з: 24 травня 2015, 19:13
Репутация: 68

Повідомлення Maksik » 13 березня 2018, 01:00

Дівчата,підскажіть будь ласка,куди звертатися з таким питанням, в нас в будинку,але не у всіх жильців вирубається світло,двічі на тиждень,а то й більше(це було з 17 до прибл.20-21 год.Один раз дотелефонувалася до осбб,,Чистота і Порядок)(тел.зазначений в квитанціях,вона каже,що якісь поломки на лінії,ок.Наступні поломки разів з шість,просто не бере трубки.На аварійних кажуть,дзвоніть в осбб...Куди ще можна звернутися,тим паче зараз також немає світла...????Дякую на перед за відповідь.
Аватар користувача
Maksik
 
Повідомлень: 2867
З нами з: 04 квітня 2011, 20:40
Звідки: О98 768 58 Ч3. О93 22Ч 2О 5О р-н.Автовокзал
Репутация: 454

Re:

Повідомлення Pull » 13 березня 2018, 02:54

Maksik написав:Дівчата,підскажіть будь ласка,куди звертатися з таким питанням, в нас в будинку,але не у всіх жильців вирубається світло,двічі на тиждень,а то й більше(це було з 17 до прибл.20-21 год.Один раз дотелефонувалася до осбб,,Чистота і Порядок)(тел.зазначений в квитанціях,вона каже,що якісь поломки на лінії,ок.Наступні поломки разів з шість,просто не бере трубки.На аварійних кажуть,дзвоніть в осбб...Куди ще можна звернутися,тим паче зараз також немає світла...????Дякую на перед за відповідь.

у вас має бути в квитанціях телефон аварійної служби! туди і звоніть. вони мають мусово приїхати і подивитися! це щось потихеньку відгорає на вашій гілці в електрощитовій вашого будинку і наслідки можуть бути плачевні для вашої побуттехніки домашньої. електрика з щитової в квартири подається зазвичай по трьох гілках в шаховому порядку(а не по стояках) і тому в одних квартирах світло є,а у інших може не бути якщо є якісь проблеми в щитовій загальній.
і які це цікаво аварійні вам кажуть звонити в осбб після 17-ї години??? в кожного осбб є(має бути!) заключений договір на аварійне обслуговування з 17-ї по 8-у годину ранку,вихідні і свята цілодобово по воді,світлу,опаленню та каналізації.
Аватар користувача
Pull
 
Повідомлень: 5268
З нами з: 11 вересня 2009, 10:53
Звідки: "Make love, not war!!!"
Репутация: 235

Re:

Повідомлення Aprelka » 13 березня 2018, 07:33

танік написав:підскажіть ще будь-ласка скільки приблизно йде газу з лічильником якщо проживає 3 члени сімї бо я щось остаточно запуталась .Знаомі кажуть що в мене багато дуже за місяць 12-13 кубів.Духовкою часто не користуюсь.


Якщо ви суто про газ для готовки, а не опалення.
Нас четверо, рідко коли використовуємо 8 кубів, в основному 7 кубів. Чайник в нас електро, їжу розігріваємо не на плиті, а тільки в мікрохвильовці. Все готую на газу на плиті, мультиварку використовую вкрай рідко.
Аватар користувача
Aprelka
 
Повідомлень: 6800
З нами з: 20 січня 2012, 15:01
Звідки: 06вісім7631386 Моя доброта заканчивается там, где ваша наглость переступает границу.
Репутация: 256

Re: Re:

Повідомлення Maksik » 13 березня 2018, 10:12

offtopic "
Pull написав:
Maksik написав:Дівчата,підскажіть будь ласка,куди звертатися з таким питанням, в нас в будинку,але не у всіх жильців вирубається світло,двічі на тиждень,а то й більше(це було з 17 до прибл.20-21 год.Один раз дотелефонувалася до осбб,,Чистота і Порядок)(тел.зазначений в квитанціях,вона каже,що якісь поломки на лінії,ок.Наступні поломки разів з шість,просто не бере трубки.На аварійних кажуть,дзвоніть в осбб...Куди ще можна звернутися,тим паче зараз також немає світла...????Дякую на перед за відповідь.

у вас має бути в квитанціях телефон аварійної служби! туди і звоніть. вони мають мусово приїхати і подивитися! це щось потихеньку відгорає на вашій гілці в електрощитовій вашого будинку і наслідки можуть бути плачевні для вашої побуттехніки домашньої. електрика з щитової в квартири подається зазвичай по трьох гілках в шаховому порядку(а не по стояках) і тому в одних квартирах світло є,а у інших може не бути якщо є якісь проблеми в щитовій загальній.
і які це цікаво аварійні вам кажуть звонити в осбб після 17-ї години??? в кожного осбб є(має бути!) заключений договір на аварійне обслуговування з 17-ї по 8-у годину ранку,вихідні і свята цілодобово по воді,світлу,опаленню та каналізації.
"

Дякую вам,
світла не було до 5 ранку,виявляється(Просто,коли я перший раз дзвонила,то ніякого мені номера не давали,нібито самі вирішували питання.Наступні рази,не додзвонюючись туди я дзвонила в аварійку,а там мені кажуть,дзвон.на свою аварійну,бо чистота і порядок з нами договір не підписували((в квитанціях лише один номер осбб.Щойно подзвонила,да,дійсно,ще існує один 62-04-44 аварійна.І заявка до них поступила біля 5((люди і не знають номера.Дякую.
Аватар користувача
Maksik
 
Повідомлень: 2867
З нами з: 04 квітня 2011, 20:40
Звідки: О98 768 58 Ч3. О93 22Ч 2О 5О р-н.Автовокзал
Репутация: 454

Re: Re:

Повідомлення Pull » 13 березня 2018, 14:33

Maksik написав:offtopic "
Pull написав:
Maksik написав:Дівчата,підскажіть будь ласка,куди звертатися з таким питанням, в нас в будинку,але не у всіх жильців вирубається світло,двічі на тиждень,а то й більше(це було з 17 до прибл.20-21 год.Один раз дотелефонувалася до осбб,,Чистота і Порядок)(тел.зазначений в квитанціях,вона каже,що якісь поломки на лінії,ок.Наступні поломки разів з шість,просто не бере трубки.На аварійних кажуть,дзвоніть в осбб...Куди ще можна звернутися,тим паче зараз також немає світла...????Дякую на перед за відповідь.

у вас має бути в квитанціях телефон аварійної служби! туди і звоніть. вони мають мусово приїхати і подивитися! це щось потихеньку відгорає на вашій гілці в електрощитовій вашого будинку і наслідки можуть бути плачевні для вашої побуттехніки домашньої. електрика з щитової в квартири подається зазвичай по трьох гілках в шаховому порядку(а не по стояках) і тому в одних квартирах світло є,а у інших може не бути якщо є якісь проблеми в щитовій загальній.
і які це цікаво аварійні вам кажуть звонити в осбб після 17-ї години??? в кожного осбб є(має бути!) заключений договір на аварійне обслуговування з 17-ї по 8-у годину ранку,вихідні і свята цілодобово по воді,світлу,опаленню та каналізації.
"

Дякую вам,
світла не було до 5 ранку,виявляється(Просто,коли я перший раз дзвонила,то ніякого мені номера не давали,нібито самі вирішували питання.Наступні рази,не додзвонюючись туди я дзвонила в аварійку,а там мені кажуть,дзвон.на свою аварійну,бо чистота і порядок з нами договір не підписували((в квитанціях лише один номер осбб.Щойно подзвонила,да,дійсно,ще існує один 62-04-44 аварійна.І заявка до них поступила біля 5((люди і не знають номера.Дякую.

номер аварійки МУСОВО має бути в квитанціях. а 62-04-44 це Покровське диспетчер аварійної служби. раніше це був наш жек і особисто я була задоволена бо вони цілодобово були на звязку і електрики та сантехніки там кваліфіковані та дуже швидко на виклик приїжджали. але аварійка не вихід! вимагайте у голови щоб в робочий час ваш осббшний електрик в електрощитовій провів ревізію та при необхідності - ремонт.
Аватар користувача
Pull
 
Повідомлень: 5268
З нами з: 11 вересня 2009, 10:53
Звідки: "Make love, not war!!!"
Репутация: 235

Re: Re:

Повідомлення Maksik » 13 березня 2018, 17:28

offtopic "Дякую вам,
світла не було до 5 ранку,виявляється(Просто,коли я перший раз дзвонила,то ніякого мені номера не давали,нібито самі вирішували питання.Наступні рази,не додзвонюючись туди я дзвонила в аварійку,а там мені кажуть,дзвон.на свою аварійну,бо чистота і порядок з нами договір не підписували((в квитанціях лише один номер осбб.Щойно подзвонила,да,дійсно,ще існує один 62-04-44 аварійна.І заявка до них поступила біля 5((люди і не знають номера.Дякую.
Pull »
номер аварійки МУСОВО має бути в квитанціях. а 62-04-44 це Покровське диспетчер аварійної служби. раніше це був наш жек і особисто я була задоволена бо вони цілодобово були на звязку і електрики та сантехніки там кваліфіковані та дуже швидко на виклик приїжджали. але аварійка не вихід! вимагайте у голови щоб в робочий час ваш осббшний електрик в електрощитовій провів ревізію та при необхідності - ремонт."

Не має номера в квитанціях(
Подзвонила і сказала,як ви написали)вона каже,що вже ж виправили ситуацію,а питаю причину і чому таке на протязі місяця,вона не знає,то так і кажу,що будьте ласкаві,нехай електрик ,,зробить обстеження"))щитка і напише відповідь....побачимо,бо це не нормально.Дякую.
Аватар користувача
Maksik
 
Повідомлень: 2867
З нами з: 04 квітня 2011, 20:40
Звідки: О98 768 58 Ч3. О93 22Ч 2О 5О р-н.Автовокзал
Репутация: 454

Re: Re:

Повідомлення Pull » 14 березня 2018, 03:18

Maksik написав:offtopic "Дякую вам,
світла не було до 5 ранку,виявляється(Просто,коли я перший раз дзвонила,то ніякого мені номера не давали,нібито самі вирішували питання.Наступні рази,не додзвонюючись туди я дзвонила в аварійку,а там мені кажуть,дзвон.на свою аварійну,бо чистота і порядок з нами договір не підписували((в квитанціях лише один номер осбб.Щойно подзвонила,да,дійсно,ще існує один 62-04-44 аварійна.І заявка до них поступила біля 5((люди і не знають номера.Дякую.
Pull »
номер аварійки МУСОВО має бути в квитанціях. а 62-04-44 це Покровське диспетчер аварійної служби. раніше це був наш жек і особисто я була задоволена бо вони цілодобово були на звязку і електрики та сантехніки там кваліфіковані та дуже швидко на виклик приїжджали. але аварійка не вихід! вимагайте у голови щоб в робочий час ваш осббшний електрик в електрощитовій провів ревізію та при необхідності - ремонт."

Не має номера в квитанціях(
Подзвонила і сказала,як ви написали)вона каже,що вже ж виправили ситуацію,а питаю причину і чому таке на протязі місяця,вона не знає,то так і кажу,що будьте ласкаві,нехай електрик ,,зробить обстеження"))щитка і напише відповідь....побачимо,бо це не нормально.Дякую.

не щитка,а будинкової електрощитової!вимагайте наявності в квитанціях актуальних номерів телефонів! світло то таке,а якби не дай бог трубу чи батарею прорвало то ви в рельсу звонили б??
Аватар користувача
Pull
 
Повідомлень: 5268
З нами з: 11 вересня 2009, 10:53
Звідки: "Make love, not war!!!"
Репутация: 235

Re:

Повідомлення idavors » 15 березня 2018, 19:59

OliaG написав:А зараз водоканал обовязково знімає лічильника? Запислась на повірку по номеру із квитанції. Пам"ятаю, що кілька років тому майстер сам запропонував не знімати лічильник за 20грн.

напишіть будь ласка, чи вже повірили? бо в мене дата повірки ще у лютому,я провтикала :( але не можу сидіти цілий день вдома. То це я так зрозуміла треба того Сливку викликати? підкажіть хто недавно повіряв. дякую!
Аватар користувача
idavors
 
Повідомлень: 10546
З нами з: 07 липня 2009, 11:57
Звідки: Іра 0979240сім51 вул. Буковинська
Репутация: 470

Повідомлення OliaG » 15 березня 2018, 21:05

idavors написав:
OliaG написав:А зараз водоканал обовязково знімає лічильника? Запислась на повірку по номеру із квитанції. Пам"ятаю, що кілька років тому майстер сам запропонував не знімати лічильник за 20грн.

напишіть будь ласка, чи вже повірили? бо в мене дата повірки ще у лютому,я провтикала :( але не можу сидіти цілий день вдома. То це я так зрозуміла треба того Сливку викликати? підкажіть хто недавно повіряв. дякую!

Так, повірила, лічильник зранку зняли, після обіду назад поставили. І повірив майстер лише холодний лічильник.
Гарячий повіряли з теплоенерго, то я попросила майстра прийти з самого ранку. За доплату сам запропонував лічильник не знімати :) швидко "повірив" і запломбував.
Тому, на мою думку, краще викликати Сливку. Тільки не знаю чи він пломбує.
Бо у водоканалі і теплоенерго записують в чергу на повірку, я по кожному лічильнику десь по місяцю чекала. І зараз платно - 129грн за лічильник.
Аватар користувача
OliaG
 
Повідомлень: 4874
З нами з: 15 березня 2010, 19:51
Звідки: Льонокомбінат
Репутация: 280

Re:

Повідомлення ЛенаЧ » 15 березня 2018, 21:21

OliaG написав:
idavors написав:
OliaG написав:А зараз водоканал обовязково знімає лічильника? Запислась на повірку по номеру із квитанції. Пам"ятаю, що кілька років тому майстер сам запропонував не знімати лічильник за 20грн.

напишіть будь ласка, чи вже повірили? бо в мене дата повірки ще у лютому,я провтикала :( але не можу сидіти цілий день вдома. То це я так зрозуміла треба того Сливку викликати? підкажіть хто недавно повіряв. дякую!

Так, повірила, лічильник зранку зняли, після обіду назад поставили. І повірив майстер лише холодний лічильник.
Гарячий повіряли з теплоенерго, то я попросила майстра прийти з самого ранку. За доплату сам запропонував лічильник не знімати :) швидко "повірив" і запломбував.
Тому, на мою думку, краще викликати Сливку. Тільки не знаю чи він пломбує.
Бо у водоканалі і теплоенерго записують в чергу на повірку, я по кожному лічильнику десь по місяцю чекала. І зараз платно - 129грн за лічильник.

Сливка пломбы не трогает. поверяет не снимаючи их. поэтому и пломбировать ничего не надо выходит. и плата у его вроде как такая е как и в водоканале. я то спела поверить еще бесплатно в ноябре
Аватар користувача
ЛенаЧ
 
Повідомлень: 18241
З нами з: 18 грудня 2008, 00:13
Звідки: Ровно 0975один79два40
Репутация: 1814

Повідомлення Lena9 » 16 березня 2018, 20:48

Підкажіть будь-ласка якщо сім'я купила квартиру,власник чоловік,але не прописаний,а прописана лише жінка з дітьми
питання: чи можна одразу оформляти субсидію і чи взагалі в перший рік її дадуть?
Lena9
 
Повідомлень: 575
З нами з: 21 серпня 2013, 11:07
Репутация: 64

Re:

Повідомлення Maksik » 16 березня 2018, 23:18

***
Востаннє редагувалось Maksik в 16 березня 2018, 23:28, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Maksik
 
Повідомлень: 2867
З нами з: 04 квітня 2011, 20:40
Звідки: О98 768 58 Ч3. О93 22Ч 2О 5О р-н.Автовокзал
Репутация: 454

Re: Re:

Повідомлення Maksik » 16 березня 2018, 23:20

Lena9 написав:Підкажіть будь-ласка якщо сім'я купила квартиру,власник чоловік,але не прописаний,а прописана лише жінка з дітьми
питання: чи можна одразу оформляти субсидію і чи взагалі в перший рік її дадуть?

На рахунок прописки незнаю,але,якщо по договору купили не більше 50000 тис.,то субсидія дозволена.
Аватар користувача
Maksik
 
Повідомлень: 2867
З нами з: 04 квітня 2011, 20:40
Звідки: О98 768 58 Ч3. О93 22Ч 2О 5О р-н.Автовокзал
Репутация: 454

Повідомлення Ане4ка » 23 березня 2018, 08:11

Підкажіть будь ласка куди звернутися. Робили повірку лічильників в 2016 році, пломби не знімали. Всі папери, які нам казали занести в водоканал і теплоенерго позаносили. А в цьому місяці випадково подзвонила в теплоенерго запитати за оплату за тепло, а вони мені кажуть, що в мене немає повірки лічильника і ща січень, лютий 2018 р. нараховують воду по кількості приписаних. Чоловік пішов вчора в теплоенерго, то сказали немає акту пломбування, але ж пломби ми не знімали і взагалі гарячою водою вже 3 роки не користуємлся Теплоенерго сказали телефонувати і так вирішувати. Коли телефонуєм відправляють в ьеплоенершо. Замкнене коло. Що тепер робити. В квитанції написано, що потрібно заключити договір. Про пломбування ні слова. :roll:
Ане4ка
 
Повідомлень: 2171
З нами з: 04 березня 2012, 19:56
Репутация: 285

Re:

Повідомлення ЛЕНТОЧКА777 » 23 березня 2018, 11:31

Ане4ка написав:Підкажіть будь ласка куди звернутися. Робили повірку лічильників в 2016 році, пломби не знімали. Всі папери, які нам казали занести в водоканал і теплоенерго позаносили. А в цьому місяці випадково подзвонила в теплоенерго запитати за оплату за тепло, а вони мені кажуть, що в мене немає повірки лічильника і ща січень, лютий 2018 р. нараховують воду по кількості приписаних. Чоловік пішов вчора в теплоенерго, то сказали немає акту пломбування, але ж пломби ми не знімали і взагалі гарячою водою вже 3 роки не користуємлся Теплоенерго сказали телефонувати і так вирішувати. Коли телефонуєм відправляють в ьеплоенершо. Замкнене коло. Що тепер робити. В квитанції написано, що потрібно заключити договір. Про пломбування ні слова. :roll:

а 2017 як вам рахували? :roll:
Аватар користувача
ЛЕНТОЧКА777
 
Повідомлень: 6117
З нами з: 11 квітня 2014, 03:13
Репутация: 529

Повідомлення Ане4ка » 23 березня 2018, 15:23

По лічильнику
Ане4ка
 
Повідомлень: 2171
З нами з: 04 березня 2012, 19:56
Репутация: 285

Re:

Повідомлення ЛЕНТОЧКА777 » 23 березня 2018, 15:33

Ане4ка написав:По лічильнику

тобто на 2017 повірка була, а на 2018 зникла ? як так? щось незрозуміло...
Аватар користувача
ЛЕНТОЧКА777
 
Повідомлень: 6117
З нами з: 11 квітня 2014, 03:13
Репутация: 529

Повідомлення Ане4ка » 23 березня 2018, 15:39

Саме так. Вже вияснила, що потрібно було перепломбувати. Зараз вони переглядають документи за 2017
Ане4ка
 
Повідомлень: 2171
З нами з: 04 березня 2012, 19:56
Репутация: 285

Re:

Повідомлення ЛЕНТОЧКА777 » 23 березня 2018, 15:45

Ане4ка написав:Саме так. Вже вияснила, що потрібно було перепломбувати. Зараз вони переглядають документи за 2017

так, при кожній повірці перепломбовують на нові пломби
Аватар користувача
ЛЕНТОЧКА777
 
Повідомлень: 6117
З нами з: 11 квітня 2014, 03:13
Репутация: 529

Повідомлення Ане4ка » 23 березня 2018, 17:08

Можливо і так. Але пломби нам не знімали і ніхто не підказав.
Ане4ка
 
Повідомлень: 2171
З нами з: 04 березня 2012, 19:56
Репутация: 285

Повідомлення ярчик15 » 23 березня 2018, 17:24

Щоб завірити акт від сусідів у начальника жеку то треба платить якісь гроші ?
ярчик15
 
Повідомлень: 2253
З нами з: 26 березня 2014, 14:47
Звідки: Автотранспортний технікум
Репутация: 202

Re:

Повідомлення Lamana » 23 березня 2018, 17:33

ярчик15 написав:Щоб завірити акт від сусідів у начальника жеку то треба платить якісь гроші ?

ні. але треба мати їхні паспорти(можна копії).
Аватар користувача
Lamana
 
Повідомлень: 46791
З нами з: 13 січня 2009, 13:26
Репутация: 2179

Поперед.Далі

Повернутись до Суспільство, культура, розваги