СП-шні Посиденьки 33

Новини у світі, суспільство, політика, культура, література, музика, кіно, юмор, відпочинок. СП-шні Посиденьки »

Повідомлення 1220 » 28 жовтня 2020, 19:46

Привет)
Нужна подсказка.
Вчера подружка купила робот-пылесос в Комфи. Тестировали с ней вдвоем.
Робот подъезжая к дивану, коробкам(она после переезда)или стене упирался...одним словом застревал, но не разворачивался для того,что б продолжить уборку. Нужно каждый раз подходить и его передвигать.
Одним словом, набегались мы с ней вчера передвигая его и сегодня она пол дня занималась тем же в надежде,что что-то изменится.
Заплатила 7999грн.
Сегодня решив воспользоватьс правом возврата в течении 14 дней, она поехала в Комфи. Ей отказали, мотивируя тем, что прибором пользовались. Она стала настаивать. Сказали,что б писала заявление на рассмотрение юристам. Что она и сделала на ее вопрос как долго ждать- ответ 1-2 месяца.

Посоветуйте, что еще предпринять для возврата?
Аватар користувача
1220
 
Повідомлень: 3448
З нами з: 29 березня 2011, 16:16
Звідки: Наташа
Репутация: 206

Повідомлення BREMANI » 28 жовтня 2020, 20:37

В кого є сср вафельниці
Чи можна в них зробити бельгійські вафлі?
BREMANI
 
Повідомлень: 2711
З нами з: 28 грудня 2011, 00:47
Репутация: 113

Повідомлення sandra » 29 жовтня 2020, 10:30

Порекомендуйте хорошого інтернет провайдера ,приватний сектор Відінська-Степана Бандери.Буду дуже вдячна.
sandra
 
Повідомлень: 2104
З нами з: 05 лютого 2013, 14:07
Репутация: 193

Re:

Повідомлення Маришка » 29 жовтня 2020, 11:34

1220 написав:Привет)
Нужна подсказка.
Вчера подружка купила робот-пылесос в Комфи. Тестировали с ней вдвоем.
Робот подъезжая к дивану, коробкам(она после переезда)или стене упирался...одним словом застревал, но не разворачивался для того,что б продолжить уборку. Нужно каждый раз подходить и его передвигать.
Одним словом, набегались мы с ней вчера передвигая его и сегодня она пол дня занималась тем же в надежде,что что-то изменится.
Заплатила 7999грн.
Сегодня решив воспользоватьс правом возврата в течении 14 дней, она поехала в Комфи. Ей отказали, мотивируя тем, что прибором пользовались. Она стала настаивать. Сказали,что б писала заявление на рассмотрение юристам. Что она и сделала на ее вопрос как долго ждать- ответ 1-2 месяца.

Посоветуйте, что еще предпринять для возврата?

вони праві
річ, в якої нема браку і т.д. можна повернути в 14 днів, якщо вона не була у користуванні.... якщо користувались - далі розглядаються гарантійні випадки (тому треба дуже уважно вибирати, читати відгуки і т.д.)
offtopic "ось стаття закону
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти."
Востаннє редагувалось Маришка в 29 жовтня 2020, 11:45, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Маришка
 
Повідомлень: 11204
З нами з: 02 січня 2011, 20:28
Звідки: Костопіль
Репутация: 422

Повідомлення Scarlet » 29 жовтня 2020, 15:49

Не вистачає ще однієї пари 37 р 23.5 см, щоб закрити ростовку
Може кому треба?
Акційні 217 грн.+доставка
Зображення
Аватар користувача
Scarlet
 
Повідомлень: 12272
З нами з: 01 березня 2014, 12:47
Репутация: 599

Re:

Повідомлення MiraKatya » 29 жовтня 2020, 16:02

1220 написав:Привет)
Нужна подсказка.
Вчера подружка купила робот-пылесос в Комфи. Тестировали с ней вдвоем.
Робот подъезжая к дивану, коробкам(она после переезда)или стене упирался...одним словом застревал, но не разворачивался для того,что б продолжить уборку. Нужно каждый раз подходить и его передвигать.
Одним словом, набегались мы с ней вчера передвигая его и сегодня она пол дня занималась тем же в надежде,что что-то изменится.
Заплатила 7999грн.
Сегодня решив воспользоватьс правом возврата в течении 14 дней, она поехала в Комфи. Ей отказали, мотивируя тем, что прибором пользовались. Она стала настаивать. Сказали,что б писала заявление на рассмотрение юристам. Что она и сделала на ее вопрос как долго ждать- ответ 1-2 месяца.

Посоветуйте, что еще предпринять для возврата?

Того я таке навіть не розглядала, а купила собі інший. Jcm nfrjuj gkfye https://rozetka.com.ua/ua/hoover_hf122r ... 149107989/
Цілком вистачає.
Аватар користувача
MiraKatya
 
Повідомлень: 26521
З нами з: 14 жовтня 2011, 22:25
Репутация: 776

Re:

Повідомлення ПРОВОДНИЦА » 29 жовтня 2020, 20:36

1220 написав:Привет)
Нужна подсказка.
Вчера подружка купила робот-пылесос в Комфи. Тестировали с ней вдвоем.
Робот подъезжая к дивану, коробкам(она после переезда)или стене упирался...одним словом застревал, но не разворачивался для того,что б продолжить уборку. Нужно каждый раз подходить и его передвигать.
Одним словом, набегались мы с ней вчера передвигая его и сегодня она пол дня занималась тем же в надежде,что что-то изменится.
Заплатила 7999грн.
Сегодня решив воспользоватьс правом возврата в течении 14 дней, она поехала в Комфи. Ей отказали, мотивируя тем, что прибором пользовались. Она стала настаивать. Сказали,что б писала заявление на рассмотрение юристам. Что она и сделала на ее вопрос как долго ждать- ответ 1-2 месяца.

Посоветуйте, что еще предпринять для возврата?

Повернення 14 днів лише для справних товарів. У вас несправний, отож його термін повернення більший
Аватар користувача
ПРОВОДНИЦА
 
Повідомлень: 35678
З нами з: 11 листопада 2008, 16:40
Звідки: Рівне, т.066 1ОЗ 1887 Ніка
Репутация: 393

Re: Re:

Повідомлення ПРОВОДНИЦА » 29 жовтня 2020, 20:37

Маришка написав:
1220 написав:Привет)
Нужна подсказка.
Вчера подружка купила робот-пылесос в Комфи. Тестировали с ней вдвоем.
Робот подъезжая к дивану, коробкам(она после переезда)или стене упирался...одним словом застревал, но не разворачивался для того,что б продолжить уборку. Нужно каждый раз подходить и его передвигать.
Одним словом, набегались мы с ней вчера передвигая его и сегодня она пол дня занималась тем же в надежде,что что-то изменится.
Заплатила 7999грн.
Сегодня решив воспользоватьс правом возврата в течении 14 дней, она поехала в Комфи. Ей отказали, мотивируя тем, что прибором пользовались. Она стала настаивать. Сказали,что б писала заявление на рассмотрение юристам. Что она и сделала на ее вопрос как долго ждать- ответ 1-2 месяца.

Посоветуйте, что еще предпринять для возврата?

вони праві
річ, в якої нема браку і т.д. можна повернути в 14 днів, якщо вона не була у користуванні.... якщо користувались - далі розглядаються гарантійні випадки (тому треба дуже уважно вибирати, читати відгуки і т.д.)
offtopic "ось стаття закону
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти."

Якщо пилосос завісає то це по вашому нема браку? :roll:
Аватар користувача
ПРОВОДНИЦА
 
Повідомлень: 35678
З нами з: 11 листопада 2008, 16:40
Звідки: Рівне, т.066 1ОЗ 1887 Ніка
Репутация: 393

Повідомлення Таня83 » 29 жовтня 2020, 20:40

Колись була теж така сама пісня з моб телефоном у Комфі,телефон не поміняли,гроші не повернули,лише потріпали нерви.Довелось ремонтувати за свої кошти.
Таня83
 
Повідомлень: 3607
З нами з: 07 лютого 2016, 12:19
Звідки: Мототрек
Репутация: 231

Re:

Повідомлення connect » 30 жовтня 2020, 10:28

Таня83 написав:Колись була теж така сама пісня з моб телефоном у Комфі,телефон не поміняли,гроші не повернули,лише потріпали нерви.Довелось ремонтувати за свої кошти.

А чому за свої? Хіба немає гарантійного терміну?

Ми купували лед-світильник, помітили глюк через два дні, прийшли міняти - взяли лише на ремонт.
Аватар користувача
connect
 
Повідомлень: 19469
З нами з: 21 січня 2009, 13:03
Звідки: центр, 15 школа (068)058-0432
Репутация: 1915

Повідомлення Таня83 » 30 жовтня 2020, 14:27

Здавали спочатку в іх сервісний, вони сказали, що нічого такого тут не бачать, що з телефоном все добре.. Потім сервісники відправили нас знову у Комфі, ті до сервісного.Простіше було самим відремонтувати , ніж тріпати нерви з тим Комфі.
Таня83
 
Повідомлень: 3607
З нами з: 07 лютого 2016, 12:19
Звідки: Мототрек
Репутация: 231

Повідомлення Bagheera » 30 жовтня 2020, 14:52

Доброго дня! Чи займається зараз хтось продукцією NSP ? Колись була така тема, займалась ОксанаNSP, зараз не можу знайти.
Bagheera
 
Повідомлень: 2641
З нами з: 18 листопада 2010, 22:17
Репутация: 171

Повідомлення Scarlet » 30 жовтня 2020, 15:06

Привіт
Може хтось по вул. Вербова- Теліги побачить персикову дитячу рукавичку - стукніть в пп
Немає можливості зараз вернутись пошукати
Аватар користувача
Scarlet
 
Повідомлень: 12272
З нами з: 01 березня 2014, 12:47
Репутация: 599

Повідомлення Scarlet » 30 жовтня 2020, 15:07

Привіт
Може хтось по вул. Вербова- Теліги побачить персикову дитячу рукавичку - стукніть в пп
Немає можливості зараз вернутись пошукати
Аватар користувача
Scarlet
 
Повідомлень: 12272
З нами з: 01 березня 2014, 12:47
Репутация: 599

Re:

Повідомлення bahareva » 31 жовтня 2020, 12:29

Lenkapenka написав:Привіт! Дівчата, нікому не треба два таких стільця білих? Мені треба лише два, але ціна якщо брати чотири майже в два рази дешевша)))
Зображення

Ціна!
bahareva
 
Повідомлень: 736
З нами з: 17 грудня 2011, 21:38
Звідки: рівне
Репутация: 47

Повідомлення lena6381 » 31 жовтня 2020, 14:21

В рівному можна купити взяття цієї фірми?
https://mako-style.com/jenskaya-obuv/botinki/
lena6381
 
Повідомлень: 2392
З нами з: 17 лютого 2012, 15:39
Звідки: Рівне, 0987один51787
Репутация: 99

Повідомлення yaroslavsw » 31 жовтня 2020, 15:03

Дівчата хто продає картоплю , хочу смачну і велику, 200 кг.
Аватар користувача
yaroslavsw
 
Повідомлень: 13874
З нами з: 12 березня 2010, 19:01
Звідки: 098 8700528 ,Екватор
Репутация: 475

Повідомлення Nika2 » 31 жовтня 2020, 23:00

В малої (9 років) дуже сильно почало випадати волосся. До якого лікаря звернутися? Може в когось теж були такі проблеми, що ви робили?
Аватар користувача
Nika2
 
Повідомлень: 1250
З нами з: 29 червня 2011, 09:47
Репутация: 68

Re:

Повідомлення irusya1984 » 31 жовтня 2020, 23:30

Nika2 написав:В малої (9 років) дуже сильно почало випадати волосся. До якого лікаря звернутися? Може в когось теж були такі проблеми, що ви робили?

якщо є можливість перевірте щитовитку
Аватар користувача
irusya1984
 
Повідомлень: 34497
З нами з: 14 січня 2011, 17:04
Звідки: О66О4О7866 O67428855три + в репутацію ставлю взаємно
Репутация: 6022

Re:

Повідомлення елсеб » 01 листопада 2020, 11:59

Bagheera написав:Доброго дня! Чи займається зараз хтось продукцією NSP ? Колись була така тема, займалась ОксанаNSP, зараз не можу знайти.

Зверніться до Olga810, вона цим займається
Аватар користувача
елсеб
 
Повідомлень: 1225
З нами з: 04 червня 2011, 06:18
Звідки: 097 565 41 38 р-н Чайки
Репутация: 108

Re:

Повідомлення sandra » 01 листопада 2020, 12:28

yaroslavsw написав:Дівчата хто продає картоплю , хочу смачну і велику, 200 кг.

Теж цікавить.
sandra
 
Повідомлень: 2104
З нами з: 05 лютого 2013, 14:07
Репутация: 193

Повідомлення Onischuk » 01 листопада 2020, 22:07

Може кому потрібно таблетки DEPAKIN CHRONO 500,залишились.віддам по ціні дешевше ніж в нас, були привезені з Польщі
Onischuk
 
Повідомлень: 2111
З нами з: 21 березня 2012, 13:56
Репутация: 141

Повідомлення Tatiana24 » 01 листопада 2020, 22:08

Підкажіть, це у всіх неактивні чати у вайбері Рівнеобленерго і Рівнегаз? Як скидаєте показники?
Аватар користувача
Tatiana24
 
Повідомлень: 8171
З нами з: 11 жовтня 2014, 22:54
Звідки: Обарів/Рівне
Репутация: 426

Повідомлення tanya76 » 02 листопада 2020, 01:02

Підкажіть чи є у нас в СП юристи чи адвокати? Відгукніться в пп.
Аватар користувача
tanya76
 
Повідомлень: 3212
З нами з: 09 жовтня 2012, 22:42
Репутация: 212

Re:

Повідомлення Olenchikkk » 02 листопада 2020, 09:28

Nika2 написав:В малої (9 років) дуже сильно почало випадати волосся. До якого лікаря звернутися? Може в когось теж були такі проблеми, що ви робили?

Це один з перших симптомів гельмінтозу. Перевірте
Olenchikkk
 
Повідомлень: 4895
З нами з: 11 вересня 2014, 10:55
Репутация: 166

Повідомлення royal » 02 листопада 2020, 09:33

Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, де гарний вибір якісних невеличких дитячих термосів за адекватною ціною?
(Мали класний з амазону, але почав протікати, інше те, що маємо вдома завелике для дитини)
Аватар користувача
royal
 
Повідомлень: 2905
З нами з: 14 січня 2010, 16:39
Звідки: м. Рівне, р-н. Ювілейний, O976459I85
Репутация: 220

Повідомлення Sim0na » 02 листопада 2020, 14:32

теж цікаво послухати,які не течуть, бо багато хто каже що всі починають текти....
Аватар користувача
Sim0na
 
Повідомлень: 9406
З нами з: 08 травня 2011, 23:24
Звідки: Рівне
Репутация: 229

Re:

Повідомлення Scarlet » 02 листопада 2020, 14:49

royal написав:Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, де гарний вибір якісних невеличких дитячих термосів за адекватною ціною?
(Мали класний з амазону, але почав протікати, інше те, що маємо вдома завелике для дитини)

Tramp або Экспедиция
Аватар користувача
Scarlet
 
Повідомлень: 12272
З нами з: 01 березня 2014, 12:47
Репутация: 599

Повідомлення connect » 02 листопада 2020, 17:15

підкажіть, якого числа нараховується субсидія на картку? подала в середині жовтня. одобрена, чекаю - недочекаюсь)))
Аватар користувача
connect
 
Повідомлень: 19469
З нами з: 21 січня 2009, 13:03
Звідки: центр, 15 школа (068)058-0432
Репутация: 1915

Re: Re:

Повідомлення Bagheera » 02 листопада 2020, 17:24

елсеб написав:
Bagheera написав:Доброго дня! Чи займається зараз хтось продукцією NSP ? Колись була така тема, займалась ОксанаNSP, зараз не можу знайти.

Зверніться до Olga810, вона цим займається

Дякую!
Bagheera
 
Повідомлень: 2641
З нами з: 18 листопада 2010, 22:17
Репутация: 171

Поперед.Далі

Повернутись до Суспільство, культура, розваги