Комуналка: газ, вода, електроенергія, квартплата тощо

Новини у світі, суспільство, політика, культура, література, музика, кіно, юмор, відпочинок. СП-шні Посиденьки »

Повідомлення connect » 14 грудня 2017, 14:28

ДУЖЕ потрібна ваша допомога. робили ремонт в туалеті, випадково різвали пломбу на воду, ще й втратили її.
хтось стикався з таким? як можна вирішити це питання "подешевше"
бо дзвонили питали - кажуть десь близько 5 тис. штраф..
Аватар користувача
connect
 
Повідомлень: 19469
З нами з: 21 січня 2009, 13:03
Звідки: центр, 15 школа (068)058-0432
Репутация: 1915

Re:

Повідомлення Pull » 14 грудня 2017, 15:29

connect написав:ДУЖЕ потрібна ваша допомога. робили ремонт в туалеті, випадково різвали пломбу на воду, ще й втратили її.
хтось стикався з таким? як можна вирішити це питання "подешевше"
бо дзвонили питали - кажуть десь близько 5 тис. штраф..

За випадковий зрив пломби з вузла обліку законодавство штраф не передбачає, проте, існують деякі підводні камені.
Що робити зі випадково зірваною пломбою, щоб не звинуватили в у втручанні в роботу приладу обліку?

Щоб уникнути звинувачення у втручанні в роботу лічильника води після випадково зірваної пломби, до початку проведення ремонту квартири або заміни сантехніки необхідно звернутися до відповідного постачальника послуг. Навіть якщо передбачається заміна старого водогону, представник компанії зафіксує зняття пломби, а також лічильника документально, і весь процес пройде безболісно і без наслідків.

Якщо стався випадковий обрив пломби, не варто відкладати проблему в довгий ящик і відразу ж треба звернутися у відповідну організацію з обслуговування водомірів. Це може бути керуюча компанія, ТСЖ, водоканал чи інша обслуговуюча компанія.

Найбільш правильним буде подача письмової заяви в двох примірниках. Один з них залишається у абонента. У заяві відображають причину і час зриву пломби, а також обумовлюють дату приходу представника для здійснення нової пломбування. Другий примірник заяви знадобиться абоненту при неявці контролера в обумовлений термін. Документ не дасть право стягувати плату за користування водою без лічильника виходячи з десятикратного розміру нормативу.
При неможливості особисто відвідати компанію, один примірник заяви можна відіслати рекомендованим листом з обов'язковим повідомленням про його вручення. У будь-якому випадку вчасно подану заяву позбавляє абонента від штрафу за випадково зірвану пломбу. Якщо після перевірки вузла обліку та квитанцій оплати минулих місяців користування водою ніяких порушень не виявлять, господареві квартири доведеться заплатити тільки за нову пломбування його лічильника води.

Представнику ресурсопостачальними компаніїї на підставі Вашої заяви без проблем проведуть опломбування лічильника ХВП або ГВС і проблема буде вирішена.
Аватар користувача
Pull
 
Повідомлень: 5827
З нами з: 11 вересня 2009, 10:53
Звідки: "Make love, not war!!!" вайбер/дзвінки: 0979989926 і 0931005729
Репутация: 311

Повідомлення ksen » 14 грудня 2017, 15:41

Дівчата куди звернутись щоб глянули лічильник,якось дивно крутить,наче через раз
Аватар користувача
ksen
 
Повідомлень: 8088
З нами з: 30 вересня 2011, 16:24
Звідки: Рівне..північний..Шухевича.. 0976076281..Оксана
Репутация: 833

Re:

Повідомлення Pull » 15 грудня 2017, 03:26

ksen написав:Дівчата куди звернутись щоб глянули лічильник,якось дивно крутить,наче через раз

звичайно що до постачальника послуги,яка обліковується цим лічильником.
Аватар користувача
Pull
 
Повідомлень: 5827
З нами з: 11 вересня 2009, 10:53
Звідки: "Make love, not war!!!" вайбер/дзвінки: 0979989926 і 0931005729
Репутация: 311

Re:

Повідомлення leesyy » 15 грудня 2017, 10:24

connect написав:ДУЖЕ потрібна ваша допомога. робили ремонт в туалеті, випадково різвали пломбу на воду, ще й втратили її.
хтось стикався з таким? як можна вирішити це питання "подешевше"
бо дзвонили питали - кажуть десь близько 5 тис. штраф..

Y нас таке бyло. Мала дитина випадково відкрyтила з гар. води, ще й невідомо кyди поділа тy пломбy. Заявy я нікyди не писала бо ми вже бyли записані на повіркy, то я відразy подзвонила і попередила диспетчера що пломба зірвана, сказали як прийде майстер йомy все пояснити. Він поставив нові пломби і так як лічильники в порядкy то сказав що нікyди повідомляти не бyде. І ще сказав можна обмотати пломби скотчем щоб не зачіпляти їх і зновy не зірвати. А взагалі могли б зробити перерахнок з дня останньої повірки, я так розyмію як на кого попадеш з цим питанням
leesyy
 
Повідомлень: 1163
З нами з: 14 лютого 2015, 12:30
Звідки: Північний, 067-73-76-008
Репутация: 95

Повідомлення connect » 15 грудня 2017, 11:33

дякую всім на відповіді, нас по тел. налякали штрафом, прийшли написали заяву, чекаєм, мають прийти поставити нову, не знаю ще скільки то коштуватиме))
але штраф не платили )) покищо))
Аватар користувача
connect
 
Повідомлень: 19469
З нами з: 21 січня 2009, 13:03
Звідки: центр, 15 школа (068)058-0432
Репутация: 1915

Повідомлення leesyy » 18 грудня 2017, 19:02

Дівчата, комy ставили в квартири лічильники газy за державні кошти. Y вас паспорт на лічильник є? бо рилась в своїх документах і є тільки договір на користування лічильником, а паспорту немає. І через скільки років повірка лічильника має бути?
leesyy
 
Повідомлень: 1163
З нами з: 14 лютого 2015, 12:30
Звідки: Північний, 067-73-76-008
Репутация: 95

Повідомлення Jarina » 18 грудня 2017, 20:08

Здається, раз на 7 років .
Аватар користувача
Jarina
 
Повідомлень: 21597
З нами з: 07 грудня 2009, 11:17
Звідки: Рівне, ,до мене на "ти") 067*67*553*78
Репутация: 936

Re:

Повідомлення ЛЕНТОЧКА777 » 18 грудня 2017, 20:48

leesyy написав:Дівчата, комy ставили в квартири лічильники газy за державні кошти. Y вас паспорт на лічильник є? бо рилась в своїх документах і є тільки договір на користування лічильником, а паспорту немає. І через скільки років повірка лічильника має бути?

немає, їх не давали, все прописано в договорі
Аватар користувача
ЛЕНТОЧКА777
 
Повідомлень: 7717
З нами з: 11 квітня 2014, 03:13
Репутация: 584

Re: Re:

Повідомлення leesyy » 18 грудня 2017, 22:24

ЛЕНТОЧКА777 написав:
leesyy написав:Дівчата, комy ставили в квартири лічильники газy за державні кошти. Y вас паспорт на лічильник є? бо рилась в своїх документах і є тільки договір на користування лічильником, а паспорту немає. І через скільки років повірка лічильника має бути?

немає, їх не давали, все прописано в договорі

Дякую) бо подумала, що я розява, десь його посіяла :lol:
leesyy
 
Повідомлень: 1163
З нами з: 14 лютого 2015, 12:30
Звідки: Північний, 067-73-76-008
Репутация: 95

Re:

Повідомлення Pull » 19 грудня 2017, 03:30

leesyy написав:Дівчата, комy ставили в квартири лічильники газy за державні кошти. Y вас паспорт на лічильник є? бо рилась в своїх документах і є тільки договір на користування лічильником, а паспорту немає. І через скільки років повірка лічильника має бути?

ні є тільки договір на відповідальне зберігання бо ми ж не є в даному випадку власниками лічильників,ми ними лише користуємося.
Міжповірочний інтервал лічильників газу "САМГАЗ" - 8 років. Гарантія - 8 років. Термін експлуатації - 20 років.
Аватар користувача
Pull
 
Повідомлень: 5827
З нами з: 11 вересня 2009, 10:53
Звідки: "Make love, not war!!!" вайбер/дзвінки: 0979989926 і 0931005729
Репутация: 311

Re: Re:

Повідомлення leesyy » 19 грудня 2017, 11:02

Pull написав:
leesyy написав:Дівчата, комy ставили в квартири лічильники газy за державні кошти. Y вас паспорт на лічильник є? бо рилась в своїх документах і є тільки договір на користування лічильником, а паспорту немає. І через скільки років повірка лічильника має бути?

ні є тільки договір на відповідальне зберігання бо ми ж не є в даному випадку власниками лічильників,ми ними лише користуємося.
Міжповірочний інтервал лічильників газу "САМГАЗ" - 8 років. Гарантія - 8 років. Термін експлуатації - 20 років.

Дякyю)
leesyy
 
Повідомлень: 1163
З нами з: 14 лютого 2015, 12:30
Звідки: Північний, 067-73-76-008
Репутация: 95

Повідомлення Tanya86 » 29 січня 2018, 14:48

Дівчата потрібна порада прийшов час повіряти лічильники записались у водоканал,вони прийшли не можуть зняти лічильника ,сказалали визивайте ПП Сливку,визвали того сливку ,потім чекали той акт,тепере прийшла гаряча вода ставити пломбу ,і каже, а на холодну у вас немає пломби, то визивайте водоканал ,визвали влодоканал і вони нам що знімайте везіть на опломбування у водоканал ,а як же ми його завезеним якщо його не можна зняти,то нащо тоді той Сливка був,що він нам зробив, не можу нічого зрозуміти
юо раніш визивали людину платили гроші і він нам все робив,а це захотіла по-правильному
Аватар користувача
Tanya86
 
Повідомлень: 5206
З нами з: 01 травня 2011, 10:54
Репутация: 223

Повідомлення ЛенаЧ » 29 січня 2018, 20:16

мне Сливка никакие пломбы не снимал, он же поверяет не снимаючи счетчики.
значит пломбу сняли с водоканала.
у меня не прошел поверку один счетчик, то вызывала с водоканала- мне пришли сняли пломбу, потом когда мастер поставил новый счетчик я позвонила в водоканал и опять вызвала инспектора, чтобы поставила пломбу.
все это бесплатно и без всяких проблем.
правда поначалу хотела, чтобы с водоканала и поставили счетчик, но меня стали перенаправлять от одного к другом, в итоге я решила, что проще купить счетчик и позвать мастера
Аватар користувача
ЛенаЧ
 
Повідомлень: 20793
З нами з: 18 грудня 2008, 00:13
Звідки: Юбилейный О97517924О
Репутация: 2024

Повідомлення OliaG » 29 січня 2018, 20:24

А зараз водоканал обовязково знімає лічильника? Запислась на повірку по номеру із квитанції. Пам"ятаю, що кілька років тому майстер сам запропонував не знімати лічильник за 20грн.
OliaG
 
Повідомлень: 4981
З нами з: 15 березня 2010, 19:51
Звідки: Льонокомбінат
Репутация: 284

Повідомлення танік » 24 лютого 2018, 15:49

Добрий день.Підкажіть можливо хто в курсі що це може бути? В квартирі газовий лічильник замітила що в лічильнику коли виключена повністю плита але не перекритий газ остання циферка помалу прокручується .Запаху газу не чути.Визвала 104 приїхав поковирявся в плиті щось там прибором подивився написав акт сказав все нормально буде.Але лічильник далі прокручується тільки помаліше.До кого це звернутися можливо хто стикався з таким.
танік
 
Повідомлень: 498
З нами з: 17 липня 2013, 16:16
Репутация: 26

Повідомлення МурОлька » 24 лютого 2018, 18:00

Можливо втрата газу йде через шланг до плити або на стиках з ним. Замінити шланг або весь час перекривати газ. Займається Рівнегаз.
МурОлька
 
Повідомлень: 336
З нами з: 15 квітня 2014, 16:39
Звідки: Рівне 0661985296 вайбер, 0681082045
Репутация: 51

Повідомлення танік » 24 лютого 2018, 22:43

дякую вже перекриваю він шланг теж перевіряв. Побачу мож ще раз визву може хто інший приїде мудріший
танік
 
Повідомлень: 498
З нами з: 17 липня 2013, 16:16
Репутация: 26

Повідомлення Перлін » 25 лютого 2018, 16:50

Підкажіть будь ласка ск зараз платять за опалення 1на кімнатна квартира з лічильником і без?
Дякую
Аватар користувача
Перлін
 
Повідомлень: 4058
З нами з: 19 вересня 2014, 10:09
Репутация: 366

Повідомлення танік » 26 лютого 2018, 22:00

підскажіть ще будь-ласка скільки приблизно йде газу з лічильником якщо проживає 3 члени сімї бо я щось остаточно запуталась .Знаомі кажуть що в мене багато дуже за місяць 12-13 кубів.Духовкою часто не користуюсь.
танік
 
Повідомлень: 498
З нами з: 17 липня 2013, 16:16
Репутация: 26

Повідомлення ярчик15 » 26 лютого 2018, 22:10

12 це небагато ,я замінила що ці роки стало більше мотати газу напевно бадяжать з повітрям і автономне кажуть дешевше , в мене наприклад на старій без автономки менше виходить ніж з котлом ,економія напевно тільки,коли субсидія є.
ярчик15
 
Повідомлень: 3345
З нами з: 26 березня 2014, 14:47
Звідки: Мототрек/Курчатова 0964581389
Репутация: 261

Повідомлення танік » 26 лютого 2018, 22:25

дякую а то теж дивлюся минулі роки було 9 рідко коли 10 а це менше 12 не буває
танік
 
Повідомлень: 498
З нами з: 17 липня 2013, 16:16
Репутация: 26

Re:

Повідомлення leesyy » 27 лютого 2018, 10:26

танік написав:підскажіть ще будь-ласка скільки приблизно йде газу з лічильником якщо проживає 3 члени сімї бо я щось остаточно запуталась .Знаомі кажуть що в мене багато дуже за місяць 12-13 кубів.Духовкою часто не користуюсь.

У нас на 3 теж 12-13 останнім часом, а коли тільки встановили, то 7-9 розхід був
leesyy
 
Повідомлень: 1163
З нами з: 14 лютого 2015, 12:30
Звідки: Північний, 067-73-76-008
Репутация: 95

Повідомлення Блакитноока » 28 лютого 2018, 18:39

Привіт, підкажіть, будь ласка, хто проживає у власному будинку і має електроопалення та двозонний лічильник, скільки напалюєте за місяць кВт (і в грн.) і чи виходить субсидія? Бо газ підвести виявилося проблематично, то думаємо - твердопаливний чи електрокотел. Буду дуже вдячна за відгуки, можна в ПП.
Блакитноока
 
Повідомлень: 1133
З нами з: 24 травня 2015, 19:13
Репутация: 72

Повідомлення Maksik » 13 березня 2018, 01:00

Дівчата,підскажіть будь ласка,куди звертатися з таким питанням, в нас в будинку,але не у всіх жильців вирубається світло,двічі на тиждень,а то й більше(це було з 17 до прибл.20-21 год.Один раз дотелефонувалася до осбб,,Чистота і Порядок)(тел.зазначений в квитанціях,вона каже,що якісь поломки на лінії,ок.Наступні поломки разів з шість,просто не бере трубки.На аварійних кажуть,дзвоніть в осбб...Куди ще можна звернутися,тим паче зараз також немає світла...????Дякую на перед за відповідь.
Maksik
 
Повідомлень: 3560
З нами з: 04 квітня 2011, 20:40
Звідки: О6867І2ІЧ2 р-н.Автовокзал
Репутация: 520

Re:

Повідомлення Pull » 13 березня 2018, 02:54

Maksik написав:Дівчата,підскажіть будь ласка,куди звертатися з таким питанням, в нас в будинку,але не у всіх жильців вирубається світло,двічі на тиждень,а то й більше(це було з 17 до прибл.20-21 год.Один раз дотелефонувалася до осбб,,Чистота і Порядок)(тел.зазначений в квитанціях,вона каже,що якісь поломки на лінії,ок.Наступні поломки разів з шість,просто не бере трубки.На аварійних кажуть,дзвоніть в осбб...Куди ще можна звернутися,тим паче зараз також немає світла...????Дякую на перед за відповідь.

у вас має бути в квитанціях телефон аварійної служби! туди і звоніть. вони мають мусово приїхати і подивитися! це щось потихеньку відгорає на вашій гілці в електрощитовій вашого будинку і наслідки можуть бути плачевні для вашої побуттехніки домашньої. електрика з щитової в квартири подається зазвичай по трьох гілках в шаховому порядку(а не по стояках) і тому в одних квартирах світло є,а у інших може не бути якщо є якісь проблеми в щитовій загальній.
і які це цікаво аварійні вам кажуть звонити в осбб після 17-ї години??? в кожного осбб є(має бути!) заключений договір на аварійне обслуговування з 17-ї по 8-у годину ранку,вихідні і свята цілодобово по воді,світлу,опаленню та каналізації.
Аватар користувача
Pull
 
Повідомлень: 5827
З нами з: 11 вересня 2009, 10:53
Звідки: "Make love, not war!!!" вайбер/дзвінки: 0979989926 і 0931005729
Репутация: 311

Re:

Повідомлення Aprelka » 13 березня 2018, 07:33

танік написав:підскажіть ще будь-ласка скільки приблизно йде газу з лічильником якщо проживає 3 члени сімї бо я щось остаточно запуталась .Знаомі кажуть що в мене багато дуже за місяць 12-13 кубів.Духовкою часто не користуюсь.


Якщо ви суто про газ для готовки, а не опалення.
Нас четверо, рідко коли використовуємо 8 кубів, в основному 7 кубів. Чайник в нас електро, їжу розігріваємо не на плиті, а тільки в мікрохвильовці. Все готую на газу на плиті, мультиварку використовую вкрай рідко.
Аватар користувача
Aprelka
 
Повідомлень: 6848
З нами з: 20 січня 2012, 15:01
Звідки: 06вісім7631386 Моя доброта заканчивается там, где ваша наглость переступает границу.
Репутация: 259

Re: Re:

Повідомлення Maksik » 13 березня 2018, 10:12

offtopic "
Pull написав:
Maksik написав:Дівчата,підскажіть будь ласка,куди звертатися з таким питанням, в нас в будинку,але не у всіх жильців вирубається світло,двічі на тиждень,а то й більше(це було з 17 до прибл.20-21 год.Один раз дотелефонувалася до осбб,,Чистота і Порядок)(тел.зазначений в квитанціях,вона каже,що якісь поломки на лінії,ок.Наступні поломки разів з шість,просто не бере трубки.На аварійних кажуть,дзвоніть в осбб...Куди ще можна звернутися,тим паче зараз також немає світла...????Дякую на перед за відповідь.

у вас має бути в квитанціях телефон аварійної служби! туди і звоніть. вони мають мусово приїхати і подивитися! це щось потихеньку відгорає на вашій гілці в електрощитовій вашого будинку і наслідки можуть бути плачевні для вашої побуттехніки домашньої. електрика з щитової в квартири подається зазвичай по трьох гілках в шаховому порядку(а не по стояках) і тому в одних квартирах світло є,а у інших може не бути якщо є якісь проблеми в щитовій загальній.
і які це цікаво аварійні вам кажуть звонити в осбб після 17-ї години??? в кожного осбб є(має бути!) заключений договір на аварійне обслуговування з 17-ї по 8-у годину ранку,вихідні і свята цілодобово по воді,світлу,опаленню та каналізації.
"

Дякую вам,
світла не було до 5 ранку,виявляється(Просто,коли я перший раз дзвонила,то ніякого мені номера не давали,нібито самі вирішували питання.Наступні рази,не додзвонюючись туди я дзвонила в аварійку,а там мені кажуть,дзвон.на свою аварійну,бо чистота і порядок з нами договір не підписували((в квитанціях лише один номер осбб.Щойно подзвонила,да,дійсно,ще існує один 62-04-44 аварійна.І заявка до них поступила біля 5((люди і не знають номера.Дякую.
Maksik
 
Повідомлень: 3560
З нами з: 04 квітня 2011, 20:40
Звідки: О6867І2ІЧ2 р-н.Автовокзал
Репутация: 520

Re: Re:

Повідомлення Pull » 13 березня 2018, 14:33

Maksik написав:offtopic "
Pull написав:
Maksik написав:Дівчата,підскажіть будь ласка,куди звертатися з таким питанням, в нас в будинку,але не у всіх жильців вирубається світло,двічі на тиждень,а то й більше(це було з 17 до прибл.20-21 год.Один раз дотелефонувалася до осбб,,Чистота і Порядок)(тел.зазначений в квитанціях,вона каже,що якісь поломки на лінії,ок.Наступні поломки разів з шість,просто не бере трубки.На аварійних кажуть,дзвоніть в осбб...Куди ще можна звернутися,тим паче зараз також немає світла...????Дякую на перед за відповідь.

у вас має бути в квитанціях телефон аварійної служби! туди і звоніть. вони мають мусово приїхати і подивитися! це щось потихеньку відгорає на вашій гілці в електрощитовій вашого будинку і наслідки можуть бути плачевні для вашої побуттехніки домашньої. електрика з щитової в квартири подається зазвичай по трьох гілках в шаховому порядку(а не по стояках) і тому в одних квартирах світло є,а у інших може не бути якщо є якісь проблеми в щитовій загальній.
і які це цікаво аварійні вам кажуть звонити в осбб після 17-ї години??? в кожного осбб є(має бути!) заключений договір на аварійне обслуговування з 17-ї по 8-у годину ранку,вихідні і свята цілодобово по воді,світлу,опаленню та каналізації.
"

Дякую вам,
світла не було до 5 ранку,виявляється(Просто,коли я перший раз дзвонила,то ніякого мені номера не давали,нібито самі вирішували питання.Наступні рази,не додзвонюючись туди я дзвонила в аварійку,а там мені кажуть,дзвон.на свою аварійну,бо чистота і порядок з нами договір не підписували((в квитанціях лише один номер осбб.Щойно подзвонила,да,дійсно,ще існує один 62-04-44 аварійна.І заявка до них поступила біля 5((люди і не знають номера.Дякую.

номер аварійки МУСОВО має бути в квитанціях. а 62-04-44 це Покровське диспетчер аварійної служби. раніше це був наш жек і особисто я була задоволена бо вони цілодобово були на звязку і електрики та сантехніки там кваліфіковані та дуже швидко на виклик приїжджали. але аварійка не вихід! вимагайте у голови щоб в робочий час ваш осббшний електрик в електрощитовій провів ревізію та при необхідності - ремонт.
Аватар користувача
Pull
 
Повідомлень: 5827
З нами з: 11 вересня 2009, 10:53
Звідки: "Make love, not war!!!" вайбер/дзвінки: 0979989926 і 0931005729
Репутация: 311

Re: Re:

Повідомлення Maksik » 13 березня 2018, 17:28

offtopic "Дякую вам,
світла не було до 5 ранку,виявляється(Просто,коли я перший раз дзвонила,то ніякого мені номера не давали,нібито самі вирішували питання.Наступні рази,не додзвонюючись туди я дзвонила в аварійку,а там мені кажуть,дзвон.на свою аварійну,бо чистота і порядок з нами договір не підписували((в квитанціях лише один номер осбб.Щойно подзвонила,да,дійсно,ще існує один 62-04-44 аварійна.І заявка до них поступила біля 5((люди і не знають номера.Дякую.
Pull »
номер аварійки МУСОВО має бути в квитанціях. а 62-04-44 це Покровське диспетчер аварійної служби. раніше це був наш жек і особисто я була задоволена бо вони цілодобово були на звязку і електрики та сантехніки там кваліфіковані та дуже швидко на виклик приїжджали. але аварійка не вихід! вимагайте у голови щоб в робочий час ваш осббшний електрик в електрощитовій провів ревізію та при необхідності - ремонт."

Не має номера в квитанціях(
Подзвонила і сказала,як ви написали)вона каже,що вже ж виправили ситуацію,а питаю причину і чому таке на протязі місяця,вона не знає,то так і кажу,що будьте ласкаві,нехай електрик ,,зробить обстеження"))щитка і напише відповідь....побачимо,бо це не нормально.Дякую.
Maksik
 
Повідомлень: 3560
З нами з: 04 квітня 2011, 20:40
Звідки: О6867І2ІЧ2 р-н.Автовокзал
Репутация: 520

Поперед.Далі

Повернутись до Суспільство, культура, розваги